2022. október 15-én került sor a mohácsi Schneider Lajos AMI "HANGulatok - Tanulás másKÉPp" nyertes pályázatának második programjára, az Állatok farsangja projektnapra. Az intézmény 5. és 6. osztályos tanulóiból, és középiskolás mentorokból álló csoport részt vett egy tanulásdiagnosztikai felmérésben, megismerkedett Camille Saint-Saëns "Az állatok farsangja" című művével, melyet tételei szerint megvizsgáltak a zenei kifejezőeszközök, és az ábrázolás módjainak szempontjából. A legnagyobb nevetésekért, és a rövidtávú memória fejlesztéséért a BrainBox játékcsoport, Állatok témájú doboza volt a felelős, majd pasztellkréta képek készültek mintanyomással, illetve festett csigaházak. A foglalkozást Rózsavölgyi Anett tanárnő vezette.
2022. november 24., csütörtök
Tanulás MásKÉPp - Pályázati projektnap (NTP-INNOV-22)
november 24, 2022
2022. október 15-én került sor a mohácsi Schneider Lajos AMI "HANGulatok - Tanulás másKÉPp" nyertes pályázatának második programjára, az Állatok farsangja projektnapra. Az intézmény 5. és 6. osztályos tanulóiból, és középiskolás mentorokból álló csoport részt vett egy tanulásdiagnosztikai felmérésben, megismerkedett Camille Saint-Saëns "Az állatok farsangja" című művével, melyet tételei szerint megvizsgáltak a zenei kifejezőeszközök, és az ábrázolás módjainak szempontjából. A legnagyobb nevetésekért, és a rövidtávú memória fejlesztéséért a BrainBox játékcsoport, Állatok témájú doboza volt a felelős, majd pasztellkréta képek készültek mintanyomással, illetve festett csigaházak. A foglalkozást Rózsavölgyi Anett tanárnő vezette.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése
(
Atom
)
Nincsenek megjegyzések
Megjegyzés küldése